مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-09سياسي

آزمون استخدامی بنیاد مسکن در مازندران


رییس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب 100 امام(ره) توسط جهاد دانشگاهی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب 100 امام(ره) توسط جهاد دانشگاهی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا شافعیان در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب 100 امام(ره) با حضور 151 داوطلب خانم و آقا به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس استانداردهای آزمون های استخدامی برگزار شد.

شافعیان با بیان اینکه این آزمون از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 10:30 به پایان رسید گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون استخدامی می توانند نتایج آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.

ir دریافت کنند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام بنیاد مسکن در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی بنیاد مسکن در مازندران

آزمون استخدامی بنیاد مسکن در مازندران